writersdesk
item1a1a
item3a1

website by Intertext Boekproducties

Jan Flamend

 

Jan Flamend (Sint-Truiden, 1959) studeerde Germaanse Filologie en Filosofie. Na zijn academische carrière aan het Instituut voor Literatuurwetenschap aan de K.U.Leuven, stapte hij over naar het zakenleven en werd hij commercieel directeur bij Hewlett Packard en bij Ubizen. In 2000 stichtte hij het internationaal gerenommeerde opleidingsbedrijf Valueselling, dat wereldwijd training en consultancy aanbiedt aan bedrijven als Apple, HP, Kia Motors, Barco, Atlas Copco etc.

 

Hij heeft zijn liefde voor het geschreven woord niet verloren, bedreef literaire kritiek in De Standaard, De Morgen, Knack magazine en Humo, en publiceerde boeken over literatuur (Dracula, Walt Disney, Tom Lanoye en andere romantici, Uitgelezen boeken, Boezemboeken), fictie (Dansen op het werk, Bekentenissen van een koppensneller), essays over communicatie (Weg van Woorden, Waar zijn wij toch mee bezig?), en poëzie (Caramelleverzen 1-4). Hij schreef enkele standaardwerken over verkoop (Sell your price and your value, Let us boost your business, Het grote verkoopshandboek).

 

In het kader van zijn consultancy opdrachten brengt hij veel tijd in het buitenland door, en de lege momenten vult hij met schrijven en lezen.

 

mobile: +32 (0) 496 57 40 25

 

www.valueselling.be

info@valueselling.be

 

facebook linkedin

CF015701DLRweb

Foto: Bart Ramakers

HOME
Memoires van een headhunter
IN CORONA- EN ANDERE TIJDEN